Pályázatírás és pályázatmenedzsment szolgáltatások
A sikeres pályázatok alapja a precízen megírt és időben benyújtott pályázati anyag. A Kockanarancs Kft. célja, hogy professzionális segítséget nyújtson vállalkozásoknak, egyesületeknek és a különböző pályázati lehetőségek kiaknázásában. Szolgáltatásunk a pályázatok felkutatásától kezdve a részletes kidolgozáson át egészen a benyújtásig és utókövetésig minden lépést magában foglal.
Díjazásunk
- Pályázat beadási díj: 45 000 Ft + ÁFA, amely tartalmazza a teljes pályázat elkészítését és benyújtását.
- Sikerdíj: sikeres pályázat esetén a megítélt támogatási összeg 7%-a + ÁFA.
Legyen szó hazai vagy európai uniós forrásokról, szakértőink a legmegfelelőbb pályázati lehetőségeket keresik meg az Ön számára. Segítünk, hogy vállalkozása a lehető legnagyobb eséllyel induljon a támogatások elnyeréséért.
Kérje személyes vagy online konzultációnkat, ahol részletesen átbeszélhetjük az igényeit, és megtaláljuk az Önnek legjobban megfelelő pályázati lehetőségeket!
Mi történik, ha egy pályázat sikertelen lesz?
Ha egy pályázat nem nyer támogatást, érdemes megvizsgálni a visszajelzéseket, hogy a jövőben javítani lehessen a benyújtott anyagon. Sok esetben újra lehet próbálkozni vagy más forrásokat keresni.
Elfelejtettem az ügyfélkapus jelszavamat, /lejárt az ügyfélkapus jelszavam, hogyan tudom ezt pótolni?
Ahhoz, hogy ismét érvényes jelszava legyen, az ügyfélkapu weboldalán az „Elfelejtett jelszó” űrlapot kell kitölteni.
Az űrlapon meg kell adnia
• felhasználói nevét és
• a regisztráció során rögzített e-mail-címét.
A rendszer az ügyfélkapus e-mail-címre egy új, egyszer használatos kódot küld a kérést követően. Ezután a küldött instrukciókat követve ismételten használni tudja az ügyfélkaput. Ha a jelszava már több mint 60 napja lejárt, akkor az ügyfélkapu aktiválására van szükség, amihez személyesen kell megjelennie a NAV bármely központi ügyfélszolgálatán, bármelyik kormányablakban, egyes postai ügyfélszolgálatokon vagy a konzuli képviseleteken. A személyes megjelenéstől nem lehet eltekinteni, mivel a személyazonosság igazolása feltétlenül szükséges az aktiváláshoz.
Hogyan történik a pályázati pénz felhasználása?
A pályázati pénz felhasználása szigorúan szabályozott, és csak a megjelölt célokra lehet költeni. Minden kiadást megfelelő dokumentumokkal kell alátámasztani, és a pályázat megvalósításának folyamata is nyomon követhető.
Mennyi idő alatt bírálják el a pályázatokat?
Az elbírálási időszak pályázatonként változik, de általában néhány hónap. Vannak azonban gyorsabb eljárások is, amelyeknél rövidebb idő alatt születik döntés.
Adóztatási számlaszámok és adónemek jegyzéke
Az adóztatási számlaszámok és adónemek jegyzéke elérhető a NAV oldalán ide kattintva.
Milyen típusú pályázatok léteznek?
A pályázatok lehetnek állami, európai uniós, valamint magánfinanszírozásúak. Támogatást lehet igényelni például fejlesztési projektekre, innovációra, beruházásokra vagy kutatásokra.
Miért érdemes szakembert felkérni pályázatírásra?
Egy profi pályázatíró jobban ismeri a pályázatok feltételeit, követelményeit, és tudja, hogyan érdemes megfogalmazni egy projektet, hogy az minél nagyobb eséllyel nyerjen támogatást. Emellett időt és energiát spórol meg, és csökkenti a hibázás lehetőségét.
Van elektronikus hozzáférésem. Hogyan juthatok hozzá a bevallási tervezethez?
A NAV a nyilvántartásában szereplő, a munkáltatói, kifizetői bevallások, adatszolgáltatások adatai alapján 2024-ben is elkészíti a magánszemélyek adóbevallási tervezetét, külön erre irányuló kérelem nélkül. Az adóbevallási tervezet 2024. március 15-től elektronikus formában elérhető a NAV honlapján. Az eSZJA-portálon a „Belépés”-re kattintva a rendszer az „AZONOSÍTÁSI SZOLGÁLTATÁSOK” oldalára irányítja át, ahol a KAÜ-azonosítás, ügyfélkapu, e-személyi igazolvány, telefonos azonosítás vagy arcképes azonosítás után lehet a bevallási tervezetet megtekinteni, módosítani, és nyilatkozni az 1+1 százalék felajánlásáról.
Munkáltatómtól többszöri kérésem ellenére sem kaptam meg a 23M30-as igazolásomat. Mit kell tennem?
A munkáltatónak a 2023. évi igazolást a kifizetett, juttatott jövedelemről, a levont adóról és járulékokról 2024. január 31-ig kell kiadnia a munkavállalóknak. Ha nem sikerül beszereznie a munkáltatótól az igazolást, akkor kérheti a NAV-tól kérheti a munkáltatói adatszolgáltatások (’08M) alapján rendelkezésre álló adatok kiadását. A kifizetői adatok kiadását aláírásával hitelesített papíralapú kérelemmel, a NAV lakóhelye szerint illetékes adó- és vámigazgatóságától kérheti. Kérelmében adja meg pontosan, hogy mely munkáltató, milyen időszakra benyújtott 08M-as számú havi adó- és járulékbevallás mely adatairól kér tájékoztatást.
Mi az a pályázatírás?
A pályázatírás olyan szolgáltatás, amely során szakemberek segítenek megfogalmazni, kidolgozni és benyújtani egy pályázati anyagot különféle támogatások és források elnyerésére.